Istion: Lagoon 50

This boat is the perfect compromise between the emblematic 450 model and the 52. She offers an attractive option to navigators in search of a large “seaworthy and modern" owner’s boat. With her new visual identity, rigging and hull design, she provides increased performance, comprising a unique brand signature. Indeed, the 50's elegance seduces thanks to the bevelled shape of her hulls, generous volumes and panoramic views, more than ever enhanced. 

Το νέο Lagoon 50 είναι ένας τέλειος συνδυασµός του εξαιρετικά επιτυχηµένου Lagoon 450 και του µεγαλύτερου Lagoon 52. Αποτελεί µια πολύ ελκυστική πρόταση, κυρίως για τους ιδιοκτήτες που θέλουν να ανέβουν κατηγορία και πόδια εύκολα και χωρίς µεγάλο κόστος. Το σκάφος προσφέρει µια αξιόλογη εναλλακτική επιλογή για όσους αγαπούν τη θάλασσα και τα µεγάλα ταξίδια µε ένα σκάφος αξιόπλοο και µοντέρνο, µε τη σχετική πολυτέλεια στην κατασκευή του και τα υλικά του, αφού προορίζεται για ιδιόκτητο και όχι για επαγγελµατικό.
Εξωτερικά είναι αναγνωρίσιµο, λόγω της ναυπηγικής σχεδίασης της γνωστής VPLP Design και του γραφείου του Patrick le Quément. Η σχεδίαση της γάστρας και η αρµατωσιά εγγυώνται αυξηµένες επιδόσεις και µια εντυπωσιακή εµφάνιση.
Πράγµατι, η κοµψότητα του Lagoon 50 είναι αισθητή. Τα υψηλά freeboards παρέχουν µεγάλους χώρους εσωτερικά, κάτι που «πονάει» τα καταµαράν, και πανοραµική θέα, πολύ περισσότερο από κάθε προηγούµενο µοντέλο. Χάρη στο ύψος των πλωτήρων, οι καµπίνες που βγαίνουν µπορεί να είναι άνετα 3, 4, µέχρι και 6.
Αξίζει να σηµειωθεί ότι στη διεθνή έκθεση Multihull Boat Show, που έγινε στη Λα Γκραντ-Μοτ στη Γαλλία (18-22 Απριλίου 2018), το σκάφος βραβεύθηκε ως “Multihull of the year 2018” (40-49’).

Εξωτερικό
Το µεγάλο flybridge έχει δύο ασφαλή σηµεία πρόσβασης και θέση διακυβέρνησης µε τέλεια ορατότητα. Πίσω ακριβώς, υπάρχει µεγάλος αρθρωτός χώρος για ψυχαγωγία ή για ξεκούραση, ανάλογα µε την επιθυµία των επιβατών.
Το µεγάλο ανοιχτό κόκπιτ που βλέπει προς τη θάλασσα βρίσκεται αρκετά χαµηλά, ώστε µε δύο σκαλοπάτια να βρίσκεται κανείς στο επίπεδο της θάλασσας. Έτσι, η επιβίβαση και η αποβίβαση γίνονται πολύ εύκολα, ακόµη και στα πιο δύσκολα λιµάνια. Στο κόκπιτ υπάρχει πολυµορφικός χώρος που χρησιµεύει είτε για τραπεζαρία είτε για καθιστικό, µε µεγάλους προσαρµοζόµενους καναπέδες και πάγκους που θα λάτρευαν µικροί και µεγάλοι.
Ένα δεύτερο κόκπιτ για περαιτέρω χώρους ψυχαγωγίας θα βρει κανείς στην πλώρη. Το σηµείο αυτό της πλώρης έχει µάλιστα διπλό ρόλο: ξαπλώστρες ή καθίσµατα καναπέ µπροστά στο τραµπολίνο.
Πρέπει να σηµειωθεί ότι σε όλους τους χώρους έχει δοθεί ιδιαίτερη σηµασία στο να υπάρχουν άφθονα σηµεία αποθήκευσης, για πλήρη εκµετάλλευση των τετραγωνικών της επιφάνειας, τόσο στα δύο κόκπιτ όσο και στο flybridge.
Σε γενικές γραµµές, η εξωτερική σχεδίαση αποπνέει έναν αέρα καλαισθησίας και λειτουργικότητας. Για τον χώρο του flybridge υπάρχουν δύο σηµεία πρόσβασης αρκετά ασφαλή, µε µεγάλα σκαλοπάτια, ενώ ο κυβερνήτης αισθάνεται άνετα και έχει απρόσκοπτη θέα περιµετρικά στον ορίζοντα. Στον καλαίσθητο χώρο που βρίσκεται πίσω του, υπάρχουν µεγάλα µαξιλάρια που χρησιµεύουν είτε για ηλιοθεραπεία είτε απλώς για χαλάρωση, που όµως εύκολα µετατρέπονται σε καναπέδες µε αναδιπλούµενα µαξιλάρια. Το bridgedeck εκµεταλλεύεται όλο το µήκος του σκάφους και εκτείνεται µέχρι πίσω στην πρύµνη.
Αντίστοιχα, και ο κάτω χώρος ταιριάζει απόλυτα µε τη φιλοσοφία της σχεδίασης, αφού το ανοιχτό µεγάλο κόκπιτ είναι επίσης προσβάσιµο εύκολα από τους πλωτήρες στην πρύµνη µε δύο µεγάλα σκαλοπάτια. Το κόκπιτ, όπως και το flybridge, παρ’ όλο που διαθέτουν πολλούς αποθηκευτικούς χώρους, έχουν µεγάλη άπλα και είναι εργονοµικά σχεδιασµένα ώστε να µην εµποδίζουν την κίνηση των επιβατών.
Η θέση της σκάτζας του άλµπουρου µπροστά από τη θέση του κυβερνήτη στο flybridge φαίνεται ότι προέρχεται από την πολυετή εµπειρία της VPLP σε αγωνιστικά σκάφη και παρέχει αρκετά πλεονεκτήµατα, όπως µικρή µάτσα για εύκολες κινήσεις και µαΐστρα µε υψηλό aspect ratio (δηλαδή ψηλή και λεπτή), ώστε το σκάφος να έχει καλύτερες επιδόσεις σε γωνία πλεύσης και ταχύτητα.
Το σκάφος έχει self-tacking φλόκο, ώστε να µη χρειάζεται ιδιαίτερη προσπάθεια στα τακ. Λόγω του µεγάλου J (απόστασης του άλµπουρου από τον πρότονο), υπάρχουν πολλές δυνατότητες για τα πλωριά πανιά και σε επιλογές για όρτσα αλλά και για πρύµα, που χαρίζουν στο σκάφος επιδόσεις σε κάθε πλεύση.
Σηµασία, επίσης, έχει δοθεί στο κέντρο βάρους του σκάφους, το οποίο, σε συνδυασµό µε την τοποθέτηση του κέντρου ιστιοφορίας πιο πρύµα, δεν έχει τάση για πρόνευση.

Εσωτερικό
Η ευρύχωρα σχεδιασµένη εσωτερική διαρρύθµιση αποκαλύπτει την καινοτόµα αρχιτεκτονική, σύµφωνα µε την οποία κάθε λεπτοµέρεια έχει προσεχθεί ώστε να δηµιουργεί µια ζεστή και σπιτική ατµόσφαιρα. Το design είναι αυτό που επιτρέπει στον ιδιοκτήτη να έχει τον χώρο του όπως τον έχει φανταστεί, ειδικά σε ό,τι αφορά τον αριθµό των καµπινών, που µπορούν να είναι από 3 µέχρι και 6.
Όσον αφορά το σαλόνι, εκεί το concept περιλαµβάνει δύο επίπεδα µε δύο διαφορετικούς χώρους, που όµως επικοινωνούν µεταξύ τους: τη µεγάλη κουζίνα, που ανοίγει προς το κόκπιτ από τη µια πλευρά, και το ελαφρώς υπερυψωµένο καθιστικό µε την πανοραµική θέα, το οποίο εύκολα µετατρέπεται σε χώρο τραπεζαρίας.
Το design του εσωτερικού περιλαµβάνει κοµψά και καλοδουλεµένα ξύλινα φινιρίσµατα, που µπορεί να τα επιλέξει ο ιδιοκτήτης ανάλογα µε το προσωπικό του γούστο.
Η επικοινωνία ανάµεσα στους µέσα και τους έξω χώρους είναι εξαιρετικά εύκολη: το κεντρικό πανοραµικό παρµπρίζ ανοίγει και, σε συνδυασµό µε τις πόρτες προς το πρυµνιό κόκπιτ, κάνει το σαλόνι διαµπερές και ευάερο.
Το φυσικό φως είναι άφθονο στις πρυµνιές καµπίνες, οι οποίες έχουν πανοραµικό γυαλί και µεγάλα ανοίγµατα στις γάστρες, ακόµη και στα µπάνια και τις τουαλέτες.
Οι µεγάλοι χώροι επιτρέπουν και αντίστοιχα µεγάλους αποθηκευτικούς χώρους, ντουλάπια, ράφια, ντουλάπες και βιβλιοθήκες.
Οι δεξαµενές βρίσκονται κάτω από τα πανιόλα στις γάστρες, εξοικονοµώντας χώρο και προσφέροντας επιπλέον ευστάθεια στο ταξίδεµα.
Το Lagoon 50 όταν εµφανίστηκε στο ναυτικό σαλόνι των Καννών δεν κέρδισε µόνο τις εντυπώσεις, αλλά και τις καρδιές πολλών υποψήφιων αγοραστών, που έσπευσαν να κλείσουν παραγγελίες. Και, πράγµατι, το σκάφος αποδεικνύεται εξαιρετικά δηµοφιλές στο αγοραστικό κοινό.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Ολικό μήκος: 14,75 μέτρα
Πλάτος: 8,10 μέτρα
Βύθισμα: 1,40 μέτρα
Ελαφρύ εκτόπισμα (EEC): 20.826 τόνοι
Κινητήρες: (στάνταρ) 2 x 57 HP
Χωρητικότητα καυσίμου: 2 x 520 λίτρα
Χωρητικότητα νερού: 2 x 240 λίτρα
Πιστοποιήσεις EC: A: 12, B: 14, C: 20, D: 30

www.istion.com 

 

Επικοινωνία

Λ. Αλίμου 68, Aθήνα, 174 55

T. +30 210 98 20 114

F. +30 210 98 41 130

E. info@plefsimag.gr

Νέα Άρθρα

26 Φεβρουαρίου 2019
26 Φεβρουαρίου 2019

Plefsi Social

©2019 Plefsi. All Rights Reserved. κατασκευη ιστοσελιδας - XTD

Search