Ανακαλύπτουμε τα Δωδεκάνησα

Ταξιδεύουμε με το Serenity της ISTION YACHTING. Το ταξίδι ξεκινά από την Κω, την πατρίδα του Ιπποκράτη, εκεί που η Ιστορία συναντά τον κοσμοπολίτικο τρόπο ζωής… Απολαμβάνουμε ένα υπέροχο ταξίδι, με μια πραγματικά μεγάλη παρέα, αφού το Serenity προσφέρει χώρους και ανέσεις πολυτελούς ξενοδοχείου για 10 ενήλικες, σε έξι άνετες καμπίνες ή, όπως καλύτερα θα τις περιγράφαμε,σε έξι πλωτές σουίτες.

Στη διαδρομή των 17 ναυτικών μιλιών από την Κω έως το Βαθύ της Καλύμνου κάνουμε την πρώτη ενδιάμεση στάση μας στη νήσο Πλάτη, με μόλις δύο κατοίκους πληθυσμό. Μας υποδέχεται με πεντακάθαρατιρκουάζ νερά,που μας προσκαλούν για δροσιστικές βουτιές.Στη συνέχεια, ακολουθούν τα δροσερά κοκτέιλ με φρέσκα φρούτα που ετοιμάζονται στο Serenity, ενώ για τους πιο παραδοσιακούς ακολουθεί ουζάκι με λαχταριστούς μεζέδες. Το απόγευμα καταπλέουμε στο γραφικό λιμανάκι Βαθύ της Καλύμνου, καλά προστατευμένο από το φιορδ το οποίο διαπλέουμε με το Serenity.

Ώρα για δράση!

Προορισμός της δεύτερης ημέρας είναι η Λέρος, όχι όμως πριν κάνουμε στάση στην Παλιόνησο Καλύμνου, τον μαγευτικό κόλπο με τα βαθυγάλανα νερά. Ώρα για δράση, αφού με το φουσκωτό σκάφος του Serenity διασκεδάζουμε κάνοντας θαλάσσιο ski, water tubes, wakeboard, ανεβάζοντας την αδρεναλίνη,ώστε να μας ανοίξει η όρεξη για ολόφρεσκο ψάρι στην ταβέρνα που στέκει μόνη της στην παραλία του κόλπου.

Νωρίς το απόγευμα φτάνουμε στο Παντέλι της Λέρου, το παραδοσιακό ψαροχώρι πάνω από το οποίο προβάλλει επιβλητικό το βυζαντινό κάστρο της Παναγιάς και οι Ανεμόμυλοι. Εκεί θα φωτογραφηθούμε στο ηλιοβασίλεμα, με θέα όλο το σύμπλεγμα των Δωδεκανήσων, πριν αφεθούμε να απολαμβάνουμε την ξαστεριά με το ποτό μας από το αναπαυτικό καθιστικό του Serenity.

Μαγευτικές εικόνες, που κόβουν την ανάσα

Την επομένη, πλέουμε για το νησί των 30 πάντα χαμογελαστών κατοίκων, τους Αρκιούς. Στη διαδρομή απολαμβάνουμε το μπάνιο μας στα Ασπρονήσια, ένα σύμπλεγμα από τρεις βραχονησίδες με ολόλευκο χοντρό, λείο βότσαλο,στο οποίο οφείλεται το υπέροχο χρώμα της θάλασσας, αληθινό χάρμα οφθαλμών, που ολοκληρώνεται αριστοτεχνικά με τις γαστρονομικές εκπλήξεις που μας ετοίμασε, ενώ κάναμε το μπάνιο μας, η σεφ του Serenity.

Το απόγευμα, οι μικροσκοπικοί Αρκιοί, με τα ελάχιστα σπίτια, τα υπέροχα νερά και το άφθονο φρέσκο ψάρι, μας καλωσορίζουν: δεν παραλείπουμε να δοκιμάσουμε κατά το δείπνο μας στην τοπική ταβέρνα τις δυσεύρετες φούσκες, φημισμένες για τις αφροδισιακές τους ιδιότητες!

Την τέταρτη ημέρα, καθώς πλέουμε προς Πάτμο, το Serenity μάς επιφυλάσσει ακόμη μία αξέχαστη ταξιδιωτική εμπειρία, το Μαράθι, το νησί με τους μόλις τρεις κατοίκους. Ο Μιχάλης ο «πειρατής», η Πόπη και ο Δημήτρης μάς υποδέχονται μετά το μπάνιο μας στη μοναδική ταβέρνα του νησιού, όπου η Πόπη μάς έχει ετοιμάσει αγριοκάτσικο που έπιασε από την προηγούμενη ο Μιχάλης για μας!

Ο ήλιος δύει, το ταξίδι συνεχίζεται…

Το απόγευμα ανεβαίνουμε στην κορυφή του νησιού, για να απολαύσουμε το ηλιοβασίλεμα από το εκκλησάκι του θαυματουργού Αϊ-Νικόλα, τόπο προσκυνήματος των Δωδεκανήσιων ναυτικών, που ατενίζει τα καΐκια να περνάνε από το σημείο για να πάρουν ευλογία. Το βράδυ, το Serenity καταφθάνει στην Πάτμο, το νησί της Αποκάλυψης, που εδώ και χρόνια έχει εξελιχθεί σε έναν ποιοτικό κοσμοπολίτικο προορισμό, ιδανικό για τη νυχτερινή μας έξοδο.

Πέμπτη ημέρα, κι εμείς, αφού επισκεφθούμε το σπήλαιο της Αποκάλυψης, ανακαλύπτουμε με το Serenity τις δαντελωτές παραλίες της Πάτμου, ενώ το απόγευμα επιλέγουμε να επιστρέψουμε στο λιμάνι, για να περιηγηθούμε στην κατάλευκη γραφική Χώρα του νησιού, που προσφέρεται για αγορές σε ποιοτικά καταστήματα.

Ο συνδυασμός των άνετων κρεβατιών με τον πλήρη κλιματισμό του Serenity εγγυάται ένα ευχάριστο ξύπνημα το επόμενο πρωί, που ξεκούραστοι πια παίρνουμε το πλούσιο πρωινό μας ενώ πλέουμε ήδη με το Serenity προς το νησί της Καλυψούς, τους Λειψούς. Μαγεμένοι όπως ο πολυμήχανος Οδυσσέας,κρατάμε την αναπνοή μας και με ένα μακροβούτι περνάμε το υποβρύχιο πέρασμα για τη μοναδική κρυμμένη παραλία στο εσωτερικό της σπηλιάς με τον ανοιχτό θόλο στο Μακρονήσι. Η ημέρα μας στη θάλασσα δεν τελειώνει εκεί, αφού εξερευνούμε την προστατευμένη αγκαλιά των Λειψών, τον κόλπο Λέρα, με τα kayak του Serenity,ενώ η σεφ εξακολουθεί να μας εκπλήσσει με τα μοναδικά πιάτα που ετοιμάζει για εμάς στο σκάφος.

Προτελευταία μας ημέρα, και κατευθυνόμαστε προς το νοτιότερο τμήμα της Λέρου, τον Ξηρόκαμπο, πρωταγωνιστές της δικής μας ιστορίας, που απλά δεν θέλουμε να τελειώσει… Το τοπίο, η θάλασσα, η ηρεμία και οι ανέσεις του Serenity, είναι όλα τόσο απολαυστικά, που η μέρα μας εκεί μοιάζει μικρή, ενώ την τελευταία αυτή νύχτα στο Serenity ήδη διηγούμαστε μεταξύ μας ιστορίες του ταξιδιού μας.

Τελευταία γεύση από την εμπειρία Serenity

Έβδομη ημέρα, και πριν την επιστροφή στη μαρίνα της Κω, η τελευταία και πιο ξεχωριστή στάση μας γίνεται στην Ψέριμο. Γνωστή και ως Κάππαρη, λόγω του ομώνυμου φυτού που ευδοκιμεί εκεί, είναι ένα κουκλίστικο νησάκι, χτισμένο κυριολεκτικά πάνω στην άμμο, σαν βγαλμένο από σελίδες παραμυθιού, με πρωταγωνιστές τους μόλις τέσσερις μαθητές του σχολείου του και τους λιγοστούς φιλόξενους κατοίκους που μας υποδέχονται ένθερμα.

Επιστρέφοντας στη Μαρίνα της Κω φυλάμε όσα ζήσαμε με το Serenity ως θησαυρό στο «διάφανο κουτί» μας, εκεί όπου συλλέγουμε τα ωραιότερα της ζωής μας, για πάντα.