Γιάννης Μώραλης

Δήµαρχος Πειραιά 

H τουριστική ανάπτυξη της πόλης του Πειραιά αποτελεί στρατηγική προτεραιότητα για τη ∆ηµοτική Αρχή η οποία θέλει να επενδύσει στην ανταγωνιστικότητα του προορισµού. Ο Πειραιάς ως το µεγαλύτερο λιµάνι της χώρας µπορεί να αποτελέσει πόλο έλξης καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου, όχι µόνο για ξένους τουρίστες αλλά και για επισκέπτες από άλλες περιοχές του Λεκανοπεδίου.

Στόχος µας εξαρχής ήταν η αναβάθµιση της ελκυστικότητας και η 'τοποθέτηση' (positioning) του Πειραιά στη διεθνή και εσωτερική τουριστική αγορά ως νέου, αναγνωρίσιµου τουριστικού προορισµού. Η προσπάθειά µας για ανάδειξη της ταυτότητας της πόλης είναι συνειδητή και τα προσδοκώµενα αποτελέσµατα ξεκάθαρα: αποσκοπεί στην αύξηση εισροής επισκεπτών στον Πειραιά, οι οποίοι θα περιηγούνται στην πόλη, θα επισκέπτονται µουσεία και εκθέσεις, θα απολαµβάνουν τις αγορές τους και ποιοτικές υπηρεσίες αναψυχής, την τοπική κουζίνα, θα αναπτύσσουν και θα προσωποποιούν τις δικές τους βιωµατικές εµπειρίες, δηµιουργώντας –ειδικότερα µέσω των social media– ένα ζωντανό και συνεχές ρεύµα προβολής της πόλης, ενισχύοντας παράλληλα και την τοπική οικονοµία.

Τους τελευταίους 15 µήνες προχωρήσαµε εντατικά στην υλοποίηση δράσεων προβολής του προορισµού µέσα από τη δηµιουργία διακριτής ταυτότητας για τον Πειραιά µε τον τίτλο 'Προορισµός Πειραιάς', καθώς και τη δηµιουργία τουριστικού οδηγού για την πόλη σε µεγάλη και µικρή έκδοση.

Η κατασκευή του σύγχρονου τουριστικού portal 'Destination Piraeus' και η καθηµερινή παρουσία µας µέσα από τα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης εξασφάλισε την αύξηση αναγνωρισιµότητας του προορισµού, όπως και τους πρώτους 'πρεσβευτές' για την πόλη µας. Επιπλέον, η ανάπτυξη εφαρµογών για 'έξυπνα' τηλέφωνα, παρέχει στους επισκέπτες ένα εύχρηστο εργαλείο γνωριµίας και περιήγησης στην πόλη µας. Όλα τα παραπάνω, σε συνδυασµό µε τη λειτουργία του Γραφείου Εξυπηρέτησης Επισκεπτών στο λιµάνι του Πειραιά, αποτελούν επιτυχηµένες πρακτικές πληροφόρησης επισκεπτών, ανεβάζοντας τον δείκτη ικανοποίησής τους για την πόλη µας ως προορισµό.

Οι δράσεις προβολής, όµως, δεν σταµατούν εκεί, καθώς στην προσπάθειά µας να µεγιστοποιήσουµε ακόµα την ελκυστικότητα και ανταγωνιστικότητα του προορισµού, σε συνεργασία µε τον ΕΟΤ αλλά και µε την Περιφέρεια Αττικής, φιλοξενήσαµε στην πόλη µας εκπροσώπους διεθνών τουριστικών µέσων και τουριστικούς πράκτορες. Παράλληλα επενδύουµε και στη διοργάνωση εκδηλώσεων εντός των ορίων της πόλης µας, οι οποίες ενισχύουν την εξωστρέφεια του Πειραιά. Φιλοξενήσαµε φέτος, στη Μαρίνα Ζέας, το διεθνές σαλόνι σκαφών East Med Yacht Show, ώστε να αναδειχθούν οι υποδοµές και οι δυνατότητες που προσφέρει ο Πειραιάς στον τοµέα του θαλάσσιου τουρισµού για την προσέλκυση και αυτής της κατηγορίας τουριστών, οι οποίοι επιλέγουν τη χώρα µας για τις διακοπές τους. Καθιερώσαµε τον εορτασµό των 'Ηµερών Θάλασσας' σε ετήσια βάση, µια διοργάνωση η οποία περιλαµβάνει δεκάδες εκδηλώσεις πολιτιστικού, αθλητικού και ψυχαγωγικού χαρακτήρα από φορείς της πόλης µας, ανοιχτές και µε ελεύθερη είσοδο για το ευρύ κοινό, ώστε να προβάλλουµε την ξεχωριστή φυσιογνωµία του Πειραιά.

Η προβολή και η ανταγωνιστικότητα ενός προορισµού αντικατοπτρίζεται στην αντίληψη που έχουν οι ίδιοι οι κάτοικοι για την πόλη τους. Αυτό, άλλωστε, είναι και το κοινό ζητούµενο και αντικειµενικό κριτήριο του στρατηγικού σχεδιασµού και της τουριστικής ανάπτυξης: η αναβάθµιση της ποιότητας ζωής των κατοίκων, των επισκεπτών και των επαγγελµατιών που δραστηριοποιούνται εντός των ορίων της.

Η ανάπτυξη της πόλης µας και η τουριστική της προβολή είναι έννοιες αλληλένδετες και προχωρούν παράλληλα. Είναι για εµάς µια στρατηγική επιλογή, η οποία θα έχει µακροπρόθεσµα, θετικά αποτελέσµατα για την πόλη, τους κατοίκους και τους επισκέπτες του Πειραιά.

Σύντομο Βιογραφικό

Ο Γιάννης Μώραλης γεννήθηκε το 1968 και φοίτησε στο Οικονοµικό Τµήµα του Πανεπιστηµίου Πειραιά. Γιος του αείµνηστου Υπουργού Πέτρου Μώραλη είχε πάντα ενδιαφέρον για τα κοινά και την πολιτική, χωρίς, όµως, να έχει ενταχθεί ενεργά σε κάποιο πολιτικό κόµµα. Εργάζεται από 22 ετών. Τα τελευταία 20 χρόνια δραστηριοποιείται στον Πειραιά τόσο ως ελεύθερος επαγγελµατίας στον χώρο του αθλητικού Marketing και της επικοινωνίας, όσο και ως στέλεχος της ΠΑΕ Ολυµπιακός, έχοντας αναλάβει σηµαντικές θέσεις ευθύνης. Το 2011 ανέλαβε τη θέση του Αντιπροέδρου και Γενικού ∆ιευθυντή της ΠΑΕ. Τον Μάιο του 2014 εκλέχθηκε ∆ήµαρχος Πειραιά. Είναι παντρεµένος µε τη Βάλια Κυριαζή και έχουν δύο παιδιά.

Επικοινωνία

Λ. Αλίμου 68, Aθήνα, 174 55

T. +30 210 98 20 114

F. +30 210 98 41 130

E. info@plefsimag.gr

Νέα Άρθρα

26 Φεβρουαρίου 2019
26 Φεβρουαρίου 2019

Plefsi Social

©2019 Plefsi. All Rights Reserved. κατασκευη ιστοσελιδας - XTD

Search