Η χορηγία στην εμπορική της μορφή (sponsoring) αποτελεί μία σύμβαση όπου μία επιχείρηση παρέχει μέσα (χρηματικά ή εμπράγματα) σε έναν παραγωγό πολιτιστικού έργου (αθλητικό, καλλιτεχνικό κτλ) και οι χορηγούμενοι αναλαμβάνουν την υποχρέωση να χρησιμοποιούν το σήμα και τα αναγνωριστικά στοιχεία του χορηγού.

Η έννοια της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, έρχεται να πλαισιώσει την νομική υπόσταση των χορηγιών και να διαμορφώσει με εμπορικό τρόπο την κοινωνική «ευποιία» που απολαμβάνουν οι χορηγοί, ως το στοιχείο που συμπληρώνει την εταιρική εικόνα της επιχείρησης.
Οι χορηγίες στην αγωνιστική ιστιοπλοΐα ανοικτής θάλασσας είναι μία διεθνής πρακτική στην οποία και βασίζονται τα αγωνιστικά πληρώματα ώστε να ανταπεξέλθουν στα τεράστια έξοδα συντήρησης που απαιτεί ένα αγωνιστικό σκάφος διεθνούς εμβέλειας.

Έτσι, διαπιστώνουμε επιχειρηματικοί κολοσσοί να χρήζονται χορηγοί μεγάλων ιστιοπλοϊκών διοργανώσεων αλλά και άλλοι αντίστοιχου μεγέθους για την χορήγηση μέσων σε σκάφη και πληρώματα. Η VOLVO και η ROLEX είναι οι εταιρείες που κυριαρχούν την δεδομένη χρονική στιγμή στις μεγάλες χορηγίες ανοικτής θάλασσας παγκοσμίως, όμως υπάρχουν χιλιάδες άλλοι χορηγοί για μικρότερες διεθνείς διοργανώσεις ανοικτής θάλασσας, για σκάφη και αθλητές.

Στην Ελλάδα η χορηγία αγώνων ιστιοπλοΐας ανοικτής θάλασσας ή η χορηγία σε σκάφη και πληρώματα αποτελεί μία περίπτωση όπου οι χορηγίες στηρίζονται κατά βάση σε διαπροσωπικές σχέσεις και όχι γιατί οι χορηγοί

1ben.jpg

Η επιτομή, ίσως, του αθλήματός μας είναι το America’s Cup. Μια διοργάνωση με τεράστια budget, πρωτοφανές prestige και πρωτόγνωρη αναγνωρισιμότητα για τα δεδομένα της θάλασσας. Μια συνηθισμένη για την εποχή «κόντρα»

go_sailing.png

To συναίσθημα να περνάμε ένα ολόκληρο group σκαφών μέσα στον στίβο έχοντας πάρει μια καλή απόφαση είναι μοναδικό! Παρόλα αυτά, συνήθως χρειάζεται να περνάμε τους αντιπάλους έναν προς έναν. Οι

Από όλους τους µήνες του χρόνου, ο Ιούνιος, µάλλον, είναι εκείνος που το µυαλό των περισσοτέρων «ταξιδεύει» στις διακοπές µε τη σκέψη: «τι καλά θα ήταν να είχα ένα σκάφος».

Beneteau-Figaro-3-boat-test.jpg

Ορισμένες αποφάσεις, αλλά και η γενική αίσθηση που εκφράστηκε στο πρόσφατο συνέδριο του World Sailing του 2017, δείχνουν ότι η "πόρτα" μπορεί να ανοίξει και για την ιστιοπλοΐα ανοικτής θαλάσσης,

go_sailing.png

Είναι προφανές ότι έχουμε επιλέξει ένα άθλημα που είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με την τεχνολογία. Νέα υλικά, νέοι τρόποι κατασκευής πανιών, σκαφών, ηλεκτρονικά. Η παρακολούθηση και η υιοθέτηση της τεχνολογίας είναι

Grand-soleil-343”.jpg

Ο Καίσαρ Ρόντο, με το σκάφος του CASTA DIVA,ένα πανέμορφο GRAND SOLEIL 343, προσφέρει τη δυνατότητα μαθημάτων ιστιοπλοίας ανοικτής θάλασσας, κατά παραγγελία. Πρόκειται για έναν άνθρωπο της θάλασσας, με τριάντα

istioploikos-omilos-piraios.png

Μαθαίνοντας τα νέα σχέδια του ομίλου, ο Ολυμπιονίκης Τάσος Μπουντούρης δήλωσε τα εξής: «2 Σεπτεμβρίου, είναι η μέρα που ο Ιστιοπλοϊκός Όμιλος Πειραιώς βάζει πλώρη για να γίνει Παγκόσμιο πρότυπο

eco.png

Σε περιπτώσεις που 'έκτακτα' θα χρειαστεί να περάσεις µεγάλη περίοδο στη θάλασσα, είναι η πρώτη σου έννοια: τα µοντέρνα life raft, έχουν σακουλάκια µε νερό σε µερίδες, µηχανισµούς υγροποίησης και

tips_plefsimagazine.png

Συχνά γίνεται λόγος για τη συντήρηση των μηχανών ενός μηχανοκίνητου σκάφους κατά τη διάρκεια του χειμώνα. Εξίσου σημαντική, όμως, την ίδια περίοδο είναι και η συντήρηση των πανιών ενός ιστιοφόρου

Επικοινωνία

Λ. Αλίμου 68, Aθήνα, 174 55

T. +30 210 98 20 114

F. +30 210 98 41 130

E. info@plefsimag.gr

Νέα Άρθρα

14 Δεκεμβρίου 2018
14 Δεκεμβρίου 2018

Plefsi Social

©2018 Plefsi. All Rights Reserved. κατασκευη ιστοσελιδας - XTD

Search