1-1200-3.jpg

Η Sea Ray έχει καθιερωθεί πλέον στο χώρο των σκαφών αναψυχής με έναν αποκλειστικά δικό της αμερικάνικο τρόπο. Κάθε χρόνο το αμερικάνικο ναυπηγείο προετοιμάζει τουλάχιστον ένα νέο μοντέλο ανανεώνοντας συνεχώς το στόλο του αλλά και το ενδιαφέρον των οπαδών του στις δύο όχθες του Ατλαντικού. Φέτος στο ναυτικό σαλόνι του Fort Lauderdale έκανε την πρώτη του εμφάνιση ένα νέο Sea Ray 400 Sundancer με σκοπό την ανανέωση των μοντέλων του ναυπηγείου στη μεσαία κατηγορία.

Το σκάφος είναι ένα γνήσιο εργαλείο αναψυχής με ενιαίο κατάστρωμα και γενναιόδωρους χώρους που χωρίζονται σε ζώνες φιλοξενίας σε όλο το μήκος και πλάτος του. Το ευρύχωρο και ευάερο σαλόνι περιβάλλεται από μεγάλα παράθυρα και μια ηλεκτρικά ανοιγόμενη ηλιοροφή η οποία μπορεί να πλημμυρίσει κυριολεκτικά το χώρο με  φως απευθείας από τον ήλιο. Το Sea Ray 400 όμως κρύβει και άλλα πλεονεκτήματα τόσο κάτω από το κατάστρωμα όσο και με τη συμπεριφορά του πάνω στο νερό.

Η εξωτερική σχεδίαση

To νέο Sea Ray 400 Sundancer διακρίνεται εξωτερικά από το σχετικά μεγάλο ύψος της οροφής hardtop, τα μεγάλα πλευρικά παράθυρα της γάστρας του αλλά και την υπερμεγέθη πλατφόρμα μπάνιου αμέσως μετά τον καθρέπτη. Εκ πρώτης όψεως το σκάφος φαίνεται να χάνει λίγο από τη φινέτσα που χαρακτηρίζει

IMPROVED_PORTABILITY-1200.jpg

Η Suzuki στήριξε την επιτυχία της στον χώρο των εξωλέμβιων κινητήρων το 2015 στο μοντέλο DF 200 A. Οι άξονες της επιτυχίας αυτού του μοντέλου ήταν η αύξηση της ισχύος

1-1200-6.jpg

H Moody Yachts ξεκίνησε την ιστορία της από το Swanwick της Αγγλίας, στις όχθες του ποταμού Hamble στα μέσα περίπου του 18ου αιώνα. Παρά τη μεγάλη παράδοσή της, όμως, τα

Pershing-140-1200.jpg

Το νέο Pershing 140 είναι το πρώτο σκάφος του ιταλικού ναυπηγείου που θα κατασκευαστεί από ελαφρύ κράμα αλουμινίου και θα φέρει την υπογραφή της ιταλικής φίρμας και, φυσικά, θα ενσωματώνει

MR_9256_3050-1920.jpg

Η συνεργασία της Jeanneau με τον Philippe Briand και τον Andrew Winch αποδίδει συνεχώς νέους καρπούς, με τον πιο πρόσφατο να ακούει στο όνομα Jeanneau 54. Το νέο σκάφος προέρχεται

1-3.jpg

H X-Yachts ασχολείται με την κατασκευή ιστιοφόρων σκαφών υψηλών επιδόσεων από το 1979 και πολλά μοντέλα της διαπρέπουν στους ιστιοπλοϊκούς αγώνες ανά τον κόσμο. Αυτό, όμως, δεν σημαίνει ότι τα

Hanse_315_2015_08_Exterior_Web_4-26c1f-1920.jpg

Μπορεί ένα σκάφος να συνδυάζει το στιλ, την υψηλή κλάση και το σεξαπίλ, και, μάλιστα, να είναι ιστιοφόρο; Κατά τη Hanse μπορεί και το αποδεικνύει παρουσιάζοντας το νέο Hanse 315.

1-4.jpg

Κάθε μηχανοκίνητο σκάφος πάνω από τα 70 μέτρα σχεδιάζεται και κατασκευάζεται με μοναδικό σκοπό να προάγει τη ναυπηγική τέχνη και, φυσικά, να προσφέρει κάτι διαφορετικό στον ιδιοκτήτη του. Άλλα σκάφη

1-1200-11.jpg

Τα σκάφη τύπου καταμαράν κέρδισαν τις καρδιές των φίλων της θάλασσας χάρη στους μεγάλους χώρους τους αλλά και τις επιδόσεις τους. Τα εκατό νέα μοντέλα σε αυτή την κατηγορία που

2-1200-1.jpg

Η εταιρεία Ζώης Ευσταθίου συμπληρώνει φέτος 70 χρόνια διαρκούς συνεισφοράς στον χώρο της θάλασσας και του εξοπλισμού των σκαφών αναψυχής. Η ιστορία της εταιρείας ξεκινά πίσω στο 1946, οπότε και

1-1200-4.jpg

Εντυπωσίασε το κοινό της Ευρώπης αφού ήταν το μεγαλύτερο σε μήκος σκάφος που εμφανίστηκε στο ναυτικό σαλόνι του Ντίσελντορφ αλλά, στην πραγματικότητα, η νέα ναυαρχίδα της Princess απευθύνεται στην παγκόσμια

Presitge_680_072015-1533-1920-1.jpg

Ένα μηχανοκίνητο σκάφος είναι μια επένδυση που θα πρέπει κατά αρχήν να ικανοποιεί πλήρως τις ανάγκες του ιδιοκτήτη του. Θα μπορούσε, όμως, να εξυπηρετεί και ως ένα σκάφος chartering για

Επικοινωνία

Λ. Αλίμου 68, Aθήνα, 174 55

T. +30 210 98 20 114

F. +30 210 98 41 130

E. info@plefsimag.gr

Νέα Άρθρα

26 Φεβρουαρίου 2019
26 Φεβρουαρίου 2019

Plefsi Social

©2019 Plefsi. All Rights Reserved. κατασκευη ιστοσελιδας - XTD

Search