Azimut S7

Αντιπροσωπευτικό της νέας εποχής των motoryacht, το νέο Azimut S7 διευρύνει και εμπλουτίζει τη σπορ σειρά της Azimut Yachts, ενώ ταυτόχρονα επιβεβαιώνει τη φήμη των σκαφών επιδόσεων με τα υψηλότερα στάνταρ. Το Azimut S7 έκανε το ντεμπούτο του το 2017 στο Yachting Festival των Καννών.

Εξωτερική σχεδίαση

Το 70 ποδών σκάφος έρχεται να συμπληρώσει τη σειρά ανάμεσα στο 55S και το 77S. Η υπερκατασκευή και το πλαίσιο στο οποίο υπάρχει το ραντάρ είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα (carbon fiber), ελαφραίνοντας το σκάφος, ειδικά ψηλά, και χαμηλώνοντας το κέντρο βάρους, κάτι που επηρεάζει πολύ θετικά τη συμπεριφορά του.

Υπάρχουν, ωστόσο, περιοχές στις οποίες το fiberglass είναι αναντικατάστατο. Στην περίπτωση του S7, οι περιοχές αυτές είναι η γάστρα και το κατάστρωμα. Η χρήση ανθρακονήματος στην υπερκατασκευή πέτυχε να αυξήσει τους χώρους του σκάφους χωρίς να επηρεάσει το συνολικό βάρος ή να βλάψει τις επιδόσεις. Αυτό, σε συνδυασμό με την τριπλή τεχνολογία IPS, πετυχαίνει τις σπορ επιδόσεις με «προσγειωμένες» καταναλώσεις.

Με τη μείωση του βάρους των υλικών, το σκάφος απέκτησε μεγαλύτερες διαστάσεις, εντός και εκτός. Οι χώροι κάτω από το κατάστρωμα, με 13 μέτρα μήκος, αξιοποιούνται πλήρως. Ακόμη και το γκαράζ μπορεί να χωρέσει ένα tender 3,25 μέτρων και ένα jet ski.

Το εξωτερικό του S7 φέρει την υπογραφή του Stefano Righini, συνεχίζοντας τα χαρακτηριστικά στοιχεία της σειράς, όπως το απαράμιλλο ρομβοειδές παράθυρο του deckhouse, που δίνει στο μοντέλο προσωπικότητα και κάνει παιχνίδι με το φυσικό φως.

Εσωτερικό

Το εσωτερικό του σκάφους έχει σχεδιάσει ο Francesco Guida. Η σουίτα του ιδιοκτήτη βρίσκεται στο κέντρο του κάτω καταστρώματος, έχει εμβαδόν 19 τετραγωνικά μέτρα και είναι χωρισμένη σε 4 διαμερίσματα με καθρέπτες, καθένα εκ των οποίων έχει τον δικό του ρόλο. Στον χώρο κυριαρχεί η μεγάλη κυρτή οθόνη της τηλεόρασης στο ύψος των ματιών, απέναντι από το κρεβάτι.

Μαζί με τη σουίτα του ιδιοκτήτη, στο ίδιο κατάστρωμα, στην πλώρη, φιλοξενούνται 3 ακόμη καμπίνες.

Η κουζίνα έχει «μετακομίσει» στο κύριο κατάστρωμα, στην πλώρη του κλειστού χώρου, για περισσότερη χρηστική ευκολία, χωρίς να παρεμβάλλεται στους χώρους που κινούνται οι επιβάτες. Διαχωρίζεται από έναν μεγάλο καναπέ σχήματος U, που δημιουργεί ένα καθιστικό, και συνεχίζοντας προς την πρύμνη είναι το ανοιχτό lounge με το μπαρ κ.τ.λ.

Μάλιστα ο μεγάλος καναπές που φτιάχνει τον βασικό καθιστικό χώρο έχει δύο coffee tables, που μπορούν να μετατραπούν σε ένα μεγάλο τραπέζι τραπεζαρίας 8 ατόμων.

Κατασκευή

Το ανθρακόνημα (carbon fiber) αποτελεί, εδώ και αρκετά χρόνια, αγαπημένο υλικό της αεροναυπηγικής, του μηχανοκίνητου αθλητισμού, των σπορ αυτοκινήτων και, φυσικά, των σκαφών, ειδικά των αγωνιστικών.

Από αυτόν τον χώρο η μετάβαση στα σκάφη αναψυχής ήταν αναμενόμενη και αποτέλεσε φυσική εξέλιξη, με πολλά πλεονεκτήματα. Το ανθρακόνημα, ως υλικό, είναι πολύ άκαμπτο και πολύ ελαφρύτερο από το fiberglass. Και η ιταλική Azimut Yachts είναι από τις τελευταίες καλά εδραιωμένες φίρμες που αποφάσισαν να χρησιμοποιήσουν carbon fiber στην κατασκευή των σκαφών τους.

Η εξοικονόμηση βάρους, με ό,τι αυτό συνεπάγεται, προσφέρει πολλά, όπως περισσότερους χώρους, καλύτερες επιδόσεις, μεγαλύτερη οικονομία κ.τ.λ. Για τους λόγους αυτούς, τελευταία, χρησιμοποιείται όλο και περισσότερο στα σκάφη της εταιρείας, σε όλο και περισσότερα σημεία.

Η Azimut λέει πως η χρήση ανθρακονημάτων στην υπερκατασκευή στο S7 τούς επέτρεψε να αυξήσουν τον όγκο του σκάφους, διατηρώντας το βάρος ίδιο, και φυσικά με τις ίδιες επιδόσεις.

Μηχανικά - Επιδόσεις

Όσον αφορά τις επιδόσεις, το S7 έχει αναμφισβήτητα σπορ χαρακτήρα, τον οποίο του χαρίζουν τα τρία προωθητικά συστήματα της Volvo IPS 1,050, το καθένα με έναν κινητήρα 800 hp από πίσω, που επιτρέπουν μέγιστη ταχύτητα άνω των 35 κόμβων σε πλήρη… ανάπτυξη.

Το πρόγραμμα Advanced Cruising Solutions (ACS) περιλαμβάνει ενεργό έλεγχο τριμαρίσματος, που καθορίζει την ισορροπία κατά μήκος, ώστε το σκάφος να πατάει πάντα σωστά.

Άλλο στοιχείο που βοηθάει τις επιδόσεις είναι το ολοκληρωμένο σύστημα παρακολούθησης και ελέγχου κεντρικά, και μάλιστα με joystick. Το σύστημα περιλαμβάνει αυτόματο έλεγχο της ισορροπίας του σκάφους, το οποίο φτάνει σε σημείο να μοιράζει ακόμη και τα πετρέλαια από δεξαμενή σε δεξαμενή αυτόματα, προκειμένου το βάρος να είναι ισόποσα μοιρασμένο.

Η μέγιστη ταχύτητα του S7 φτάνει τους 35 κόμβους και ελέγχεται πλήρως από τον καπετάνιο, με… τα δάχτυλα, είτε από το joystick είτε από την κεντρική οθόνη αφής. Η ταχύτητα κρουαζιέρας είναι στους 31 κόμβους.

Η γάστρα είναι σχήματος V, με 13.8 μοίρες deadrise στην πρύμνη, με αποτέλεσμα να πλανάρει εύκολα, και το σκάφος να παραμένει σταθερό ακόμη και σε υψηλές ταχύτητες.

Η χρήση υψηλής τεχνολογίας στο S7 δεν εξαντλείται μόνο στα υλικά κατασκευής. Η διαρκής προσαρμογή των Interceptor πτερυγίων διασφαλίζει πως το σκάφος θα είναι πάντα στη σωστή θέση, ακόμη κι αν η κατάσταση της θάλασσας αλλάζει διαρκώς. Με το Seakeeper NG16 gyrostabilizer –που είναι βέβαια έξτρα– εξαλείφεται και το rolling.

Με τη χρήση του IPS οι μανούβρες, ακόμη και στους πιο περιορισμένους χώρους, είναι παιχνιδάκι, χάρη στο joystick και την ηλεκτρονική τεχνολογία που κρύβεται από πίσω. Ο κεντρικός έλεγχος είναι της Raymarine: στο κεντρικό μόνιτορ έρχονται όλα τα δεδομένα, όπως τα στατιστικά της μηχανής, οι διάφορες λειτουργίες, η πληρότητα των δεξαμενών, ο κλιματισμός, ακόμη και το ηχοσύστημα. Αυτά τα δεδομένα, εκτός της κεντρικής κονσόλας, μπορούν να επικοινωνηθούν και σε εξωτερική πηγή, όπως π.χ. ένα tablet.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Πληροφορίες: First Quality Yachts, τηλ. 210 89 74 715, www.fqyachts.com

Ολικό μήκος: 21,37 μέτρα

Μέγιστο πλάτος: 5,3 μέτρα

Βύθισμα: 1,69 μέτρα

Εκτόπισμα: 44,6 τόνοι

Χωρητικότητα καυσίμου: 3.800 λίτρα

Χωρητικότητα νερού: 1.000 λίτρα

Κινητήρες: 3 x Volvo D13-IPS 1050 των 800 mHP (588 kW)

Επικοινωνία

Λ. Αλίμου 68, Aθήνα, 174 55

T. +30 210 98 20 114

F. +30 210 98 41 130

E. info@plefsimag.gr

Νέα Άρθρα

10 Αυγούστου 2018
09 Αυγούστου 2018

Plefsi Social

©2018 Plefsi. All Rights Reserved. κατασκευη ιστοσελιδας - XTD

Search